Güncel Sayımız

İçindekiler

Türkiye’de bulunan Salda Gölü’nün, NASA’nın Perseverance uzay aracının Mars’ta iniş yaptığı Jezero Krateri ile benzer mineral ve jeolojik özellikle

NASA tarafından Mars’a gönderilen Perseverance uzay aracının Mars’ta kaydettiği sesler Dünya’ya ulaştı.

Bir grup araştırmacı, derin denizde kayalara tutunmuş, suyu süzerek beslenen sünger ve sünger benzeri farklı tür canlılar keşfetti.

Bilimsel çalışmalar, deniz tabanlarının altındaki katmanlarda yaşayan mikroorganizmaların ana besin kaynağının radyoaktif süreçler sonrası ortaya ç

''BİRLİKTE GELİŞTİRMEK, BİRLİKTE BAŞARMAK''

Otizm bireylerin günlük yaşamlarında ciddi sosyal, iletişimsel ve davranışsal güçlüklere neden olabilen nörogelişimsel bir bozukluk.

Anneannen, annen ve sen... Neden üçünüz de dünyaya farklı pencerelerden bakıyorsunuz? Hiç düşündünüz mü?

İnsanlığın yaklaşık yarısının muzdarip olduğu kepek probleminin belirlenebilmiş ilk örneği 125 milyon yıllık bir fosile dayanıyor.

Meyveler birbirlerine “bakmak” yerine birbirlerini “koklayarak” olgunluklarını paylaşıyor.

Nükleer sistem, yüksek enerji üretim kapasitesi ve düşük karbon salımı imkânıyla enerji dünyasına açılan önemli bir sayfadır.