Merhaba
1998 yılında ayakkabıcılık mesleğine başladığımda modelistlik öğrendiğim ustamın masasında her zaman bir dergi görürdüm. Dillatimi çeken bu derginin içeriğini çok iyi anlayamasam da ilgi duyar ve okurdum. O dergi Bilim ve Teknik dergisiydi. Ustama saygımdan ben de alırdım çünkü ustam muazzam bir bilgi birikimine sahipti. Bir ayakkabı üreticisi olsa da makine, elektronik ve motor tamirleri gibi konulardan çok iyi anlardı. Bu durum benim de bu dergiye ilgi duymamı sağladı. Ben de ustam gibi çok okumak ve bilgi sahibi olmak istedim. Hâlâ zaman zaman alır ve sayfalarını karıştırırım. Emekleriniz için çok teşekkür ederim.
Saygılarımla

